Shopping

Heey.
Efter skolan som slutade redan halv två (weeee) åkte jag, Hanna och Linnea till Vällingby. Köpte lite nödvändiga saker faktiskt, så nu har jag inte så mycket pengar på mitt konto längre :( En fin sminknecessär från hm, svart och blänkande. Eller okej, den är faktiskt INTE fin men den har perfekt storlek. Jag är heltrött på alla oversizade sminknecessärer som bara tar mycket plats i väskan. Men den här är perfa för den är ganska liten men avlåång. Dock med stora rundlar på, som är lite mindre snygga men den duger helt. Sen vart det en rouge också. Vanliga, orginella H&M rougen, som kanske är lite lagom hudvänlig -.- Fast den här hade svart förpackning istället för silvrig. Sen vart det en bh och två par matchande trosor på hm, lite metallicfärgad. Lite typ brons. Och sen var det en BUS från Oliv-serien. Så den ska nog vara bra. Den går att använda i ansiktet också.. Super. Skiten gick på 232 spänn ungefär. Good, men nu är jag så gott som pank :( Idag fick vi bullar på bg:n. Det var förstås gott :D Nu ska jag kolla i lite bloggar sen ska jag äta. Efter det blir det lite matte, V.Ä.N.N.E.R. och kanske ett bad samt en kopp te. Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

It was fun! Puss

2008-02-01 @ 22:06:16
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0