Onsdag

Hallå hallå. En mycket lustig sak hände utanför mitt hus igår. Efter att bussen hade stannat vid busshållsplatsen började den låta lite konstigt. Sen när den skulle köra ivär, så kunde den inte rulla framåt, utan den backade bara hela tiden. Hihi. Så typ alla som satt på bussen klev av. Stackars busschaffören. Den lät det mycket också, när han försökte starta motorn. Men bussen var borta när jag vaknade i alla fall. Idag är det då onsdag, min favoritdag på veckan. Det är nämligen så att JAG studerar (är så trött på ordet plugga, så det fick bli lite variation) bäst tidigt i veckan. Men Måndag känns lite "för" tidigt. MAn ska liksom komma igång på måndagar. Tisdagar var mina favoritdagar tisdagar. De kändes det liksom som att man fortfarande hade chans att nå sina veckomål, och då jobbade man bäst. Men nu är det så att någon jävel har kommit på något så förskräckligt som s k o l g y m p a. Usch. Och självklart ska denna hemska uppfinning förstöra i stort sett hela min Tisdag. Great. Två timmar av skoldagen går nämligen åt att åka till idrottsplatsen, byta om, idrotta, byta om & åka tillbaka till skolan. Usch. Men jag läste på kunskapssporten (kunskapsskolans hemsida) att de ska försöka bygga omklädningsrum i skolan. Det skulle vara super. Det är nämligen så att våra omklädningsrum är äckligare än äckligast. Fy ja. Men åter till ämnet, så gillar jag onsdagar. Idag blir det nog ganska mycket Kurs, eftersom att vi har fast pass i Kurs (Geografi för tillfället). Torsdag och Fredag är också helt "okeja" dagar, men lite jobbiga. Men then comes the weekend. My love. XoXo, you know you love me.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0