Nya fjällräven elr ?

Fyfan, asså det stör mej som fan att typ alla i skolan har skaffat sej löshår (!? -.-) Asså shit, det ser inte i närheten av äkta ut, det är fulare än vad håret var först, man ser förfan att dom aldrig skulle ha sådär fin och rakt hår på riktigt - då det ÄKTA håret inte är det minsta likt fejkhåret, det är en allmänt onödig och ganska desperat sak att göra om man inte ens fucking passar i det! Asså jag kan tycka det är fint ibland, men ni flesta i skolan som driver runt och leker som om ingen skulle mårka att håret blivit 10 cm längre kan ju bara kasta det i närmaste UFF-klädinsamling.
Det här gäller ju inte alla, men ni som vet att erat löshår ser jävligt fejk ut och inte passar in där ni har det kan känna sej utpekade.
Ta inte illa upp nu men det är också mest fjortisar gör det, typ för att nåra har gjort det så mååste resten haka på - fult eller ej. Det verkar så iaf. Och nu har jag inte nåt emot alla fjortisar elr så, vissa kan ju vara snälla, men jag dögillar dem väl inte direkt heller.

Kommentarer
Postat av: much / mia morot

kul? att du tkr så men att folk antagligen skaffar löshår är väl för att dom är jävligt onöjda med sitt riktiga hår. och så länge man själv är nöjd med sitt hår (löshår eller ej) tkr jag att alla dom som hår något imot den här kan hålla tyst. som en nära person som jag känner, tappar sitt hår för ett misstag som hon har gjort med det. och ni kan inte fatta hur ledsen och missnöjd hon är för sitt hår. och att se henne skina upp när hon säger att hon ska skaffa löshår och få långt hår som förut betyder väldigt mkt. det är därför som jag inte bryr mej om folk har löshår och det ser oäkta ut. bara dom är nöjda själva kan väl resten som har nåt imot det kolla sig själv i spegeln och jobba mer på det. srry men jag tänker inte ljuga om något som jag tkr. är glad att du tex har den turen och ha ett välvårdat hår som du är nöjd med. men om man inte har vart i den sitsen och vara tvungen att skaffa löshår så ska man inte säga nåt'

2008-02-27 @ 16:31:49
Postat av: Teresa

Mia: Jag är nästan helt säker vem du syftar på, och ganska säker också på at Malin inte syftar på henne, för på henne ser det bara snyggt ut. Och det är självklart att det är synd om folk som inte har sitt drömhår, och det är klart att man ska göra något åt det då. Men då kanske man ska ta och satsa på lite dyrare löshår som ser verkligare ut. Och det är klart att man ska skita i vad andra tycker om man själv tycker att det är snyggt. Det tycker jag verkligen.

2008-02-27 @ 21:17:00
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anonym

teresa: och jag e nästan säker på att du tor att jag syftar på en person som jag inte gör. haha utan på en annan. men sen finns det ju en person som också har skaffat löshår och dår måste jag hålla med om att det ser väldigt oäkta ut. haha vad komplicerat det blev. jag tor vi tänker på samma person ;)

2008-02-28 @ 17:55:57
Postat av: Teresa

Jaha. Okej. Jag trodde i alla fall att du syftade på M (haha, lite kodord här, men jag vill inte peka ut folk :P). Då så får vi väl lämna det helt ouppklarat. Jag tycker i alla fall inte att någon som har löshår i vår skola, har fult löshår.

2008-02-28 @ 20:13:17
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

Jag syftade inte på den som teresa menar, hennes hår är ganska fint. Märkte inte att det var oäkta först. Men det är ju för att det ser äkta ut, ja menar mer att andra har hakat på men att dom inte gör det lika bra som t.ex. hon. Joo, de blev lite kontsigt men aja.

Och jag hatar för det mesta mitt hår.

2008-03-01 @ 11:17:16
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0