Naughty World

Hej folket. Har haft en mer eller mindre hemsk dag. Imorse fick jag nämligen reda på att jag får välja mellan att ta en f y r a  t i m m a r s   p r o m e n a d. Eller ta ledigt. Ledigt är ju kul, tänker man då. Eller är det verkligen kul när alla man känner är i Kungsberget eller i skolan (inklusive min syster då, ja). Superkul. Men det får nog bli ledigt i alla fall. Kanske kan ha typ värsta ta-hand-om-dig-själv-dagen. Fortfarande tråkigt med tanke på hur kul de andra har. Sen i alla fall så skyllde Olle ifrån sig på mig när han hade ritat på en gummijordglob, och självklart trodde Karin på Olle. Omoget. Fjolla. I alla fall så stannade jag och Emma kvar efter skolan. Det var mysigt. Sen kom bussen EN KVART försent. Kul. Och now I'm here. Aja. Dagens låt: Naughty Girl - Holly Valance (trots att det är mest världen som har "naughty" mot mig idag.) Pussar!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0