My Dog Is The Coolest ;)

Hejhej!
Nu ska jag dra på mej träningskläderna och dricka lite hostmedicin (vill inte få nån jävla hostattk på träningen!) och så småningom ska jag åka till träning i Brommaplan. Intresting ^^
Provet idag var skiiiitlångt! Jag kunde allt men skrev inte allt jag kunde på varje fråga, de skulle blivit såjävla mkt och jag skulle inte hinna och jag skulle dö. Det tog nästan 3 timmar.. SNAAAAAAAAAAAAAARK! Så jag kanske inte får svart pist, som jag förtjänar i denna sexualkurs! Men det är lungt. Jag bryr mej inte. Jag. Överlevde. Provet. Och. Det. Är. Vad. Som. Räknas.
Usch, ja har ett jävla jobbigt liv... det var rätt skönt att vara sjuk och göra ingenting i ett tag. Life is a bitchslap..
image251

Läpppsssyyyyyyl! Måste hitta, nuuuu! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips: http://sanitown.myminicity.com/

2008-02-06 @ 18:18:55
Postat av: Teresa

sötis nisse :D

2008-02-06 @ 18:31:15
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: hannapanna

:-)

2008-02-06 @ 19:09:48

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0