min dag

Hej o hå uti de blå ;)

Efter att alla hade åkt hem från vår mysiga filmkväll när vi trängts i soffan i källaren framför hemma bion så plockade jag undan det sista och rev ut mina sängkläder. Juste, måste bädda om innan ja hoppar i säng, aja det får vänta..
Sen tog jag ett långt härligt bad. Det var månader sen jag badade sist. Obeskrivligt skönt. Jag gjorde det extra mysigt för mej o tände ett ljus, fast de slocknade så fort jag satte på duschen när jag skulle sölja ur shampoot. Jag lukat nog ganska konstigt nu, för jag hade nästan hälfen av alla hygienprytlar på mej, vilket var väldigt mycket. Mitt härliga bad luktade bland annat mango, passionsfrukt, jordgubb, alovera, lavendel och nått konstigt, för jag vet inte vad badbomberna jag fick av Joanna i födelsedagspresent luktar. Gott iallafall. Sen hade jag en annsiktsmask osså.
Har hämtat Anna och Klara från fritids. Fast Klara har gått hem nu. Sen har jag inte gjort så mycket mer än tittat runt på lite bloggar och gjort franska. Det är jag faktist väldigt stolt över att ha klarat av efter att ha blivit så brutalt väckt så tidigt. :D
Nu ska jag käka gotti middag. Och stänga av TV för Anna, fatta hur trött jag är på att höra Byggare bob, Dagens visa, Myror i Brallan truddelutterna?!
mmh, de luktar gott! pussar!


Kommentarer
Postat av: Teresa

Byggare Bob! :D

2008-02-26 @ 18:48:20
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

haha, men teresus, såg du att jag hade skickat till dej på pea att leo o ja ska me på da bio imorrn?:D

2008-02-26 @ 19:36:22
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anonym

yep :) puss

2008-02-26 @ 21:20:46
Postat av: hanna

Det var jättemysigt!!!! puuss

2008-02-26 @ 22:12:46
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0