Melodifestivalen..

Jag kokar... -.-
JÄVLA GUBBE OCH SKITUNGE till final??!
TA ER! NI SOM RÖSTAT PÅ DOM KAN BARA TA SEJ! ÄR NI CEPE I HUVET ELLER?
Ursäkta.. MEN Velvet var bäst och förtjänar det mkt mer än dom där nöördarna, och E-type+The Poodles ska ju bara direkt till globen! Jag skämms över att vara svensk! Hur fan kan ni rösta på dom? När Velvet var såjävla mkt bättre! Och den där jävla kärringen då! Hon kan dra ivåg och spela bingolotto med sin man som hon skrev den sketna låten till...

Äh fyfaaan! Dethär måste göras om - på rätt sätt. Allt var bra till man fick veta hur det svenska töntmedskitdåligmusiksmakochnolliq-folket hade röstat. Herregud, skamskamskaaaaaaam! "I loove europe"?! Asssslicker eller vaaad? Sjukt genomskinligt och pinsamt.

Förlåt för mitt utbrott, jag var (/är) arg.

Kommentarer
Postat av: mimmi

omg, ja vet! det söööög! gubbjäveln borde skjutas! han SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG hästballe. och körtjejerna till han va ju asfula! du kan ju inte missat flaggorna dom hade i kjolarna eller? :O asså den bästa av artisterna va velvet, lätt! fast björn gustavsson ägde skiten ur alla ändå ^^ :)

2008-02-10 @ 09:27:48
URL: http://entertainme.blogg.se
Postat av: Teresa

doh. kollade inte. men jag kan tänka mig att allla sveriges pensionärshem har suttit och turboröstat, eftersom att äckel-päckelgubbarna med långt blont hår gick vidare -.-

2008-02-10 @ 17:30:42
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0