Mardrömsnatt - igen.

En döende Malin som skriver här klockan 03.15 typ.. Normalt? Inte direkt.. Jag mår så jävla illa, jag är kokhet om ansiktet (har haft - och har fotfarande 39-40 graders feber! Den är hemskt!). Kanske är det influensa? Har haft såhär hemska sympton förut, asså huvudvärk, feber, förkyldning, frossa och kokhet på samma gång, hosta o.s.v., och då har det vart influensa nån gång. Jag önskar att jag kunde byta liv just nu, typ med Nisse - han har det så lätt.. Har bara legat och försökt värma mej och alltid ha något kallt på pannan, hostat, gråtit (när man mår så dåligt så gråter man, LOVAR!), och typ sagt "jaaaag dööööööör!", till alla.. :/

Allt började typ för att jag inte satte mej vid sidan om när vi hade träning i onsdags förens efter en timme. Jag tror att jag såg helt sjuk ut där på planen (ööh, jo, ja, jag var ju det, men asså ni fattar) när jag knappt kunde stå på benen och typ såg blinkande och förvånat upp i taget när dom där förbannade silverstjärnorna dök upp i min syn..
Årets hemskaste nätter och dagar är lätt onsdagkväll och t.o.m. den dagen då jag slutar bli sjuk..

JAG VILL INTE VARA SJUK PÅ LÖRDAG! Såg ju förfan fram emot bsketmatchen.. :(

Jag fattar inte att jag orkade med detta, är typ helt slut nu, men inte ett dugg trött .. *suck*. Jaja, nu har ni hört av mej litegran... Hejdå och puss på kinden (du vill ju inte bli smittad!)


Kommentarer
Postat av: Joanna

Stackare... :/ Du får ta och krya på dig. :)

2008-02-01 @ 07:18:07
Postat av: julia

krya på dig älskling :')

2008-02-01 @ 11:25:57
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Leonor

stackarn,:(
bli frisk snart!:D

2008-02-01 @ 12:05:08
Postat av: Elisabet

Krya på dig, jobbigt att var sjuk. Ha en jättebra dag!

2008-02-01 @ 12:11:27
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Teresa

krya på dig gumman. saknar dig i skolan. men kom när du är helfrisk och spela inte basket innan du är helfrisk heller, för då kommer ditt immunförsvar sjunka, och du kommer bli sjuk igen. hehe, dr. Teresa is in the house ;) närå, krya på dig!

2008-02-01 @ 17:37:46
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Hanna

Stackars!!!!! Saknar dig i skolan och krya på dig!!! Puusss

2008-02-01 @ 18:48:04
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0