Måndag och ingen skola <3

Sportlovet är här, maha! Bl.a. detta ska jag hitta på:
På onsdag ska jag se på teater i dramaten! Det ska bli kul tkr jag, för jag älskar teater överhuvudtaget. Sen så ska vi åka skidor i dalarna, typ Romme alpin. Ska också bli kul! I helgen blir det cup och idag ska jag, Leo, Hanna, Julia och Linnea sova hos Emma och ha filmkväll. Har vi nån film förresten?
Jaja.. Igår sov Denise, som ska till Mallorca (stavning? :S) imorn, hos mej. Det var najs och vi somnade typ halv 2, vilket Denise tyckte var alldeles för tidigt men jag var så trött. Haha.
Den sista shoppingen innan mina "shoppingfria veckor":
image333

Lila väska från wedins accent, en hand warmer (hehe) för typ 15 kr på rean - behövde bara ha en sån, en svart kjol med fickor att ha lite högre upp på midjan (misslyckad bild! Man ser knappt och jag ser astjock ut, de är jag faktiskt inte! ;P) och en söt tröja från gina t. som jag köpte i strl L så jag kan ha den till tights :)

Shoppingfria veckor kmr väl gå lite sådär, men ni får stötta mej under denna svåra period! Jag gör det helt enkelt för att spara pengar. Det är kanske som mamma säger; "man behöver inte ha allt", inte för att jag ser någon mening i de orden. Liksom, det gör man ju visst ? Det är därför livet är så svårt. Haha, jag är en poet. Det äär sant! Men det är en lång historia och nu ska jag äta!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: leonor

jag vill ha shopping fria veckor med dig :D

2008-02-25 @ 14:26:22
URL: http://www.fajv.blogg.se
Postat av: Kristjana

åh jag vill också ha en sån tröja haha :D

2008-02-25 @ 17:32:24
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: much / mia morot

bli inte förvånad om din tröjja plötsligt en dag är bort. ''jag älskar rosa'' ;)

2008-02-26 @ 14:32:17
Postat av: malin

haha, ska hålla hårt i den ;)

2008-02-27 @ 10:29:57
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0