Liten update

Shit vad "upptagen" jag har vart på lovet o i helgen! Har ju skrivit very lite.
Jaja. Gårdagen var skitkul och mysig! Hos Emma var vi och vi sov över. Mysigt att vi blev ganska många. Hihi, kanske inte ska skriva allt vi gjorde, då blir nog Teresa avis. Men hursomhelst så somnade vi ganska så sent och vaknade (tyvärr) alldeles för tidigt så idag har jag bara segat och tagit det lung för en gångs skull. And i like it :)
Juste! Jag fick SVART pist på Jag 4-provet, svart pist=MVG. Maha.

För övrigt så är min hund paranoid. Han tror att folk kommer in i huset flera gånger, när det egentligen inte är så, och då börjar han ofc. skälla som faaan. Det gjorde han nyss, så då skrek jag "TYYYYYST!!" från övervåningen åt honom. Haha, det hjälpte ^^ Men nu har jag lite ont i halsen. Han gör massa knäppa saker, smått jobbigt faktiskt.. -.-
Trots det så är Nisse bäst! (Och ibland lite.. ouppfostrad, men vadå? Han är valp juue <3)
image343
Hahahahahah.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha :) Inte avundsjuk, hade myskväll med CSI ist. Puss

2008-02-26 @ 18:24:37
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0