Lazyday

Hejhopp. Jag har inte orkat någonting idag. Så lat. Men imorn så ska jag, Leo och Emma till Stadsbiblioteket och lämna några försenade böcker. Vi ska typ ringa KSS gänget och fråga om någon vill haka på och möta oss i stan och käka pizzalunch. Trevligt. Nu ska jag ta mig i kragen och få något gjort. JAg gjorde faktiskt nyttig lunch. Och på det åt jag nog omkring hundra vaniljdrömmar. Crap. Aja. En och annan lazyday har väl alla, eller?
   

Först ska man vara duktig och göra nyttig couscoussallad. Sen slänger man i sig massa vaniljdrömmar på det. Vad är poången med att vara nyttig när det ändå bara ger än mer sug efter godsaker. Tabbe.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0