Kungsberget

Hejsan. Skrev just världens längsta inlägg som bara försvann -.- Kul. Det var i alla fall att det var min Lärares sista dag idag och att vi gav henne ett kort och ett presentkort på Babyland så hon börja gråta :') Sen var det massa om kungsberget som jag ska till imorgon. Min suyster var nämligen klantig och blev sjuk dagarna innan, så nu får jag åka själv. Eller asså med massa folk från släkten då. De här ska med:
Morfar som är skidproffs
Britt min moster som typ också är ganska proffsig
Lisa min kusin (17) som nog också är ganska proffs
Benjamin min kusin (7) som är amatör ;P
Magnus Benjamins pappa som nog också är rätt bra, men han kommer väl mest åka med Benjamin I think.
Jakob min kusin (13) som är amatör.

Kommer nog mest åka med Jakob, för vi åker mest blåa och röda backar. Sen blir det väl lite med Morfar också, och sen kansske jag och Jakob kommer ta hand om Benjamin lite om Magnus vill åka lite svårare backar är gröna ;) Jag har olite fobi för silliften där, eftersom att jag ramlade i den förra året :S Men det ska nog gå bra den här gången. Ska uppdatera lite mer ikväll, men sen blir det inget i helgen, förutom lördag morgon samt söndag kväll. Pussar!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0