Kompis, se hit!

Här är en liten "inbjudan" som är riktad till alla mina KSS kompisar, d.v.s. Emma, Malin, Leo, Julia, Erika N., Erika L, Joanna, Linnéa & Hanna.

Ni vet ju hur töntig jag är på insidan, så jag undrar om någon skulle vilja åka på  o n s d a g     k v ä l l  vid. 1 7 : 0 0  till T e k n i s k a  m u s é e t  och kolla där och sen kl. 1 9 : 0 0  kolla på  C i n o 4 / 4 D - f i l m  på Tekniska muséet. På onsdagskvällar är det  f r i e n t r é  till muséet, men filmen kostar 3 0 k r.  Filmen heter  F l y g ! och handlar om hur fåglar och sånt flyger och hur människan har lärt sig det utan vingar. Självklart tycker man att det är ganska ointressant, men för er som inte vet vad 4D-film innebär, så är det i alla fall såhär: D e t  ä r 
3 D - f i l m   p å   d u k e n   v i l k e t   i n n e b ä r   a t t   m a n   s e r   d e t   i   3 D / v e r k l i g t   f o r m a t   ( o m   m a n   h a r   p å   s i g   e t t   p a r   s p e c i e l l a   g l a s ö g o n ) . U t ö v e r   3 D -b i l d e n   s å   h a r   s t o l a r n a   i n b y g  g d a   e f f e k t e r   s o m   a t t   d e    k a n   r ö r a   p å   s i g ,   a v s ö n d r a   d o f t e r  o c h   s p r u t a   v a t t e n .   R i k t i g t   r ol i g t   f a k t i s k t !

Nu tycker ni säkert att jag låter riktigt töntig, men sån är jag. Så om någon av ni ovannämnda skulle vara intresserade så är det bara att kommentera det här inlägget. Sms:ar er kanske också, vi får se. Om ni vill så kan vi ju käka lunch-middag i stan innan vi tar bussen till muséet. Pussar!

Trailer på filmen kan ni se här.

image332

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag åker till fjällen onsdag så jag kan inte. Men ha så kul ni som nu gör det! Puss

2008-02-24 @ 12:06:51
URL: http://hannafs.blogg.se
Postat av: Teresa

Okej. Puss!

2008-02-24 @ 12:19:38
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag vill gå fast jag har träning till kvart i sex, men jag skulle kunna så vid kvart över fem och åka då från jakobsberg. Vad säger du?
Puss

2008-02-24 @ 12:44:16
Postat av: Linnea

Jag trodde du hade sett den

2008-02-24 @ 12:46:47
Postat av: Linnea

Fasr jag kan strunta i träningen för din skull!
Puss

2008-02-24 @ 12:58:31
Postat av: Teresa

Jag har redan sett den, men den är rolig och jag är töntig
8) Hehe. Joorå. Det funkar. Men då kanske du skulle kunna ta pendeln från Jakan till Centralen. Och så kan vi mötas vid centralen. Vi hörs gumman, puss!

2008-02-24 @ 13:05:28
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Linnea

Det kan jag göra, Vi hörs
Puss

2008-02-24 @ 13:47:34
Postat av: julia

haha va söt du är ! :D
vadå, men kommer det "hela" bara kosta 30 kronor då eller? (a)

2008-02-24 @ 16:39:30
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Malin :)

har redaaan sett flyg! isf vill ja se hokus fokus! elr va fan den hette :P
Aa Julia , det hela blir 30 spänn ;)

2008-02-24 @ 17:26:48
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

Jag har också sett flyg, men hokus fokus går inte på onsdagar när det är fritt inträde. Hokus fokus kostar alltså 60:- medan flyg bara kostar 30:-

2008-02-24 @ 17:39:25
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0