Idag

Hejsan hoppsan. Kul att det har kommit fler läsare. Hoppas ni stannar kvar. Jag åkte i alla fall till Vällingby med Klara vid halv ett. Det hade vart rån på Guldfynd vid 11:15 så det var massa poliser där runt. Klara hade fått ett hemmagjort presentkort på ett valfritt Dependlack för 25 kr från mig, och hon valde ett guldaktigt (se bilden nedanför). Fint. Depends vårnyheter är jättefräscha. Härliga. Sen bytte Klara av med Malin, och tog tåget til stan kl. 2 när jag mötte Malin på stationen. Vi åt subs på subway. Gottigt. Sen kollade vi runt lite och jag snålade eftersom att jag är pank. Sen kom jag i alla fall hem efter en delicatoboll & en glass (inte direkt på varandra förstås). Såhär såg jag ut idag:
image307 
Det har uppstått lite dubbeltrubbel här hemma. Pappa och Kristjana har precis bokat utflykt till Kungsberget till mig med skolan, men jag tänkte ju säga idag att jag inte vill med dit. Ingenav mina kompisar åker så dåligt som jag så jag vill inte, för då får jag åka själv. Och ni kommer säkert säga typ att ni visst kan åka med mig och så, men jag svär att ni skulle tröttna. Så nu håller vi på att avboka det. Ja, det var väl allt. Ikväll är det Singing Bee. Och JA, jag vet att programmet suger, och det är det som gör det så förbaskat kul!

Kommentarer
Postat av: julia

vad ska du göra då ? :O

2008-02-17 @ 17:49:29
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Leonor

jag ska ju till kungsberget!

2008-02-17 @ 17:55:00
Postat av: Teresa

julia: klättra om det finns platser kvar..
leo: men du är MYCKET bättre än mig

2008-02-17 @ 17:57:55
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Joanna

Åk med mig! Jag suger, ska åka snowboard igen. Jag kommer väl mer ligga ner än åka. xD

2008-02-17 @ 20:45:33
URL: http://www.cikoria.blogg.se
Postat av: Teresa

ni är så gulliga, men jag har redan avbokat. elskar!

2008-02-17 @ 21:43:21
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0