hemmagjort

tappade min foundation i golvet i går. mitt hyper iq skulle då fixa en egen. ja tog lite sulpuder o bodybutter o geggade ihop mellan fingarna o kladdade på handen. skit snygg. sen bah blää. de började klia o när man gnuggade bort det så vart de äckliga klumpar. sanerade hela min hand med hunnungs doftande tvål tre gånger. blääää! prova aldrig!! :)
tack gud för min korkade hjärna!
pusssar! nu sak jag till zigge. anna är så söt. hon har gjort en liten orm typ 10 centimeter lång och varje gång man har städat sitt rum så får man en guld stjärna. o när ormen är full så får man göra nått rulit! :D ja har 11 stjärnor kvar nu. en avklarad. suck!
pusss!
image257

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0