Hej bloggen

Efter skolan mötte jag upp Klara. Vi skulle till Solna. Vi tog 118 Hallonbergen till Hallonbergen och sen tog vi tuben till Solna C. Där fönstershoppade vi, p å  r i k t i g t! Första gången, tror jag, att jag har bestämt mig för att inte köpa något, och inte gjort det heller. Obegripligt. Vi kollade i alla fall runt i de flesta intressanta butikerna. Sen bar det av hemåt. Händelserik dag, hehe. Men det hände en lustig sak på skolan idag. Eller inte PÅ skolan direkt, men i Spånga Station. En tant blev överkörd. Tror jag. Killarna som klev av samma buss som hon sa det, men de kanske ljuger. Men det tror jag inte, för hela skolan visste om det. Hon klev av bussen och bussen körde på henne. Men hon dog inte.. Lite läskigt. Ikväll är det Gossip med Gossip Girl. Härligt. Ska ringa Klara och fråga om hon vill joina oss vid tvn då. Måste bara berätta om en topp på h&m. Ren kärlek vid första ögonkastet. Underbar- Under, under, underbar. Den är i samma modell som de här nedanför (typ?) men blommig i underbara färger. Och det bästa; 98 kr. Jag dör. Sen så har jag bestämt att vi ska köpa en mixer, eftersom mamma typ har slängt den förra. Den rosa från OBH Nordica ska vi köpa tycker jag. 340 kr på NetonNet. Massa pussar!

Kommentarer
Postat av: Klara

men det var ju inte så konstigt att vi fönstershoppade, du hade ju inga pengar med dig! =D

2008-02-19 @ 21:25:35
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0