Hahahaha <3

Måste bara berätta om när jag Mimmi och Isabella var i stan.. Som ni ser på bilden så har Mimmi en ful korsett/badräkt på sin rygg. Funny story, Bella var nämligen den som hängde dit den på Mimmi - när hon inte märkte det! Såå, jaa, hon gick ju runt där helt ovetande om vad som hängde på sin rygg medan folk stirrade och fnissade åt stackars Mimmi! Hahahaahahhahaha. Till slut så garvade jag och Bella så mycket att hon fattade att något var fel. Spec. när jag fotade. Jaa, good times, good times :D
image345
Hahah, humor.

För övrigt så ska jag nu äta lite frulle, sen ska jag duscha. Så fort jag har gjort mej iornding så ska jag åka till pappa och fixa så vi har filmer att se på vägen till Dalarna, där ska vi åka skiidor i Romme Alpin. Och när det är fixat så bär det av till stan. Där jag ska träffa mina vänner och se på cino4-bio (a). Ska försöka lägga mej tidigt idag, för imorgon ska vi upp typ 7 så vi åker hemifrån i tid. Gissa vem som ska sova i bilen.
Juste! Har fan inte packat ett skit till det! Vem inte ens var alla grejer ligger. Aja, puss!

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

he he... hade nog vart kul o se... ;)

2008-02-27 @ 10:37:01
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en fin dag :)

2008-02-27 @ 10:45:37
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Haha!!

2008-02-27 @ 12:01:58

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0