H-h-h-hjärtkoppen

Hej sötnosar. God morgon också. I fredags var det -6 grader ute och nu är jag typ överlycklig för på tisdag ska det bli +8 och sol. Tjoho. Dessutom har jag och min syster en fin pakt. Vi ska sälja våra ex. cyklar på Blocket.se och köpa nya typ second hand eller något. Ska måla min tomatröd. Nu är jag sysslolös. Tog just en minikopp med choklad. Mumsigt. Ett hjärta är det på den också. Nu ska jag checka lite bloggar och titta på tv, sen får vi se om jag hittar på något idag. Pussar!
image290

Hjärtkoppen


Kommentarer
Postat av: Teresa

hjärta*

2008-02-17 @ 11:56:30
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0