Flaskpost.

Hejsan.
Vaknade relativt tidigt idag, eftersom att det ska komma någon snubbe och fixa med några rör i huset. Hatar deras tendens att alltid säga t.ex. "Mellan 10 och 13 kommer jag" och sen alltid komma kl. 13.00. Då har man vart låst i tre timmar i onödan. Fy ja. Idag ska jag i alla fall plugga, och sen ska jag till Tekniska Museet med Nörd-Mig och mina Nörd-Kompisar (hihi, jokin'). Vi ska se Flyg! på cino4 bion. Nice.
Hörde just låten S.O.S (message in a bottle) - Filterfunk och kom och tänka på i somras. Då var min Syster och hennes dåvarande bästis (nej, de är inte kompisar längre, antagligen beroende på min systers stora egoism) var på bästisen Cilias landställe. Då skickade de i alla fall en flaskpost ut i havet. På brevet skrev de ett recept på en kladdkaka som de hade bakat. Och så skrev de sina mailadresser. Och nu i höstas så fick min syster ett mail där det stod:

Hej! En hälsning från min dotter Siri som är 4 år och hittade er flaskpost i Sörfjärden i augusti. Det varjättekul! Vi ska baka kakan! Hälsar Anna

Det var väldigt gulligt tyckte jag. Nu ska jag plugga. Massaa pussar!

 

Kommentarer
Postat av: Kitty

vadå, bara för att du inte har nån självrespekt eller?

2008-02-27 @ 11:30:48
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: Teresa

självrespekt och egoism är inte samma sak. dessutom leker du. du tror att det är häftigt att vara egoist, så du spelar.

2008-02-27 @ 11:38:11
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Kitty

hahaha, jaså det tror du? okej, du får tro och tycka som du vill. grejen är inte den att jag spelar egoistisk/bitchig/elak utan att jag kan erkänna att jag kan vara det ibland, vilket du och många andra inte kan.

2008-02-27 @ 12:59:12
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: Teresa

haha, du erkänner inte, du skryter. Som t.ex. på din blogg "Det enda Kitty gillar är Sig själv och Latte". Det är inte självironi, det är skryyyyt.

2008-02-27 @ 13:07:17
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0