Fina minnen

Hallå.
Efter skolan köpte jag, Emma och Joanna glutenfri våffelmix (till Joanna) och grädde för att sen åka till Emma och göra våfflor. Gott. Sen körde vi ytterst lite singstar innan jag åkte hem. När jag kom hem hade jag fått brev. Av Olivia. En gammal kompis från förra skolan. Gud så gulligt. "Glad alla hjärtans dag!". Men gud vad fint. Jag skickar aldrig kort. För jag är så otroligt glömsk, och dålig. Jag träffar nästan aldrig kompisarna från förra skolan.. Förutom Klara förstås. Men jag har verkligen INTE glömt hur kul vi hade, så jag glömmer er aldrig, folk från förra skolan, även fast jag aldrig skickar kort. Brevet sken upp min dag, tack Olivia, och glad alla <3 dag på dig med! (Fast jag tror faktiskt inte att du läser bloggen). Sen kollade jag i alla fall igenom Elloskatalogen, och nu småtittar jag på Grey's. Ha en bra kväll älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Klara

Ja! visst är hon gullig

2008-02-18 @ 19:40:01
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0