Fika och lite shopping i stan

Jag, mamma och mormor (hehe, cooling javet! ;P) var ju i stan idag. Det var trevligt och jag köpte en jacka, som kostade 559 kr, till våren, men egentligen var det inte den jag ville ha... men den var lik, fast den jag ville ha (som bara fanns i storlek L) var snyggare och 150 kronor billigare! Lite irriterande... :( Så nu börjar jag få lite beslutsångest, vill ju ha den jääävligt snygga jackan som jag köpt (mörkmörkmarinblå glänsande tyg typ), men den andra också! och den andra är billigare! Tänk om den finns i rätt storlek nånstans liksom! Åååh, jobbigt blev det. Asså en grej med den jackan jag köpte var att det kändes som att tyget i axlarna stack upp lite för mkt liksom, asså typ som man gör med axelvaddar, fast utan och inte alls så mkt - verkligen inte - men iaf.. Shiiiit. Vettefan vad jag ska göra asså.. :'/
Hihi, juste! Glömde nästan bort att säga att jag såg idol-Mattias, han fikade på samma ställe som vi! Stod bakom mej i kön, najss ;) Alltid kul att se kända personer!


Bilderna: Jackan o ful poose (färgen på jackan syns knappt, har ba fotat me modilen..), min gooda 30-kronors-choklad ^^ och min nya tröja från hm med mimmi pigg, hihi.

Jaja, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den var ju jättefin!

2008-02-19 @ 18:01:28
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0