fajv.blogg.se

Sådärja. Nu har jag kollat på tv i några timmar. Hehe. Jag och K skulle ner till Spånga och hyra film samt köpa naturgodis, men det bara blev inte. Istället blir det soffkväll med min otroligt sociala familj, som säkert kommer gå och lägga sig vid halv tio. Blähä. Nu blev jag lite barnslig. Och sysslolös. Så här kommer en lista på några kända bloggar som poppade upp i huvudet för tillfället. Såhär tycker jag alltså om dem:

Kenza - kenza.se
Jättefin klädstil och helt okej sätt att skriva på. Däremot är jag inte så mycket för avguda-Tokio-Hotel-grejen. Och sen kanske hon skulle kunna göra något så att hennes blogg blev lite mer speciell. Den känns så "vanlig".

Sandra - niotillfem.tjejsajten.se
Ääääälskar hur hon skriver. Så fint. Och hennes klädstil. Och hår. Däremot tycker jag kanske att hon festar lite mycket, men vad vet jag.

Lisa- lisaplace.tjejsajten.se
Jättefin och bra blogg, som man bara smälter av. Lagom av allt. Hon har jättebra klädstil, hon skriver underbart fint och hon inspirerar med foton m.m. Hon kanske uppdaterar lite för sällan bara.

Blondinbella- blondinbella.se
Nej. Gillar inte! Men följer dock. Den är liksom beroendeframkallande. Men hon skriver helt okej, men har HELT för starka åsikter. Hon tittar liksom bara rakt fram som om det bara fanns ett sätt att se saker på och vägrar se åt sidorna och ta till sig av andras åsikter. Hon är så fast vid sin egen åsikt att hon inte märker när motargumenten stiger långt över.

Emelie - bohemica.blogg.se
Detta var min favoritblogg när jag började läsa bloggar. Tyvärr har jag tappat intresset rejält, nu när hon uppdaterar sällan och inte pysslar m.m. lika mycket. Synd. Och när hon väl uppdaterar är det ganska ointressanta saker, typ; "Jag hittade en vattendroppe på ettt blad. Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe. Puss." Det kan bli väldigt långtråkigt.

Blixman - blixman.blogg.se
Fina foton, fina cupcakes och gullig hund, men waaaaaaaaaaaaaay too uttjatat. Femhundra bilder på en hund när den sover, äter, leker.... Zzzz. Och dessa cupcakes. Är det det enda som händer där borta eller? Man tröttnar. För många uppdateringar per dag. *Gäsp*

Stina-Lee - stinalee.blogg.se
Rolig blogg. En av få bra som har med lite kändisgossip m.m. Bra tycker jag. Det behövs. Ganska vanliga kläder och så, men det är ju inget fel med en "vanlig" blogg.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag håller med om det mesta faktiskt ;)

2008-02-29 @ 23:46:11
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Teresa

hihi :)

2008-03-01 @ 08:15:12
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: AlisonJarvis

All people deserve very good life and <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> or just small business loan can make it much better. Because freedom relies on money.

2012-03-10 @ 07:53:34
URL: http://goodfinance-blog.com

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0