Eye of the tiger

Hello people. Hälsningsfraserna börjar ta slut, så jag återvinner dem, och återanvänder. Smart va? Inatt sov jag lagom bra. Törstig. Vaknade typ två gånger och det kändes som om jag inte hade druckit på typ 1 vecka. I alla fall så har min syster fått en big infektion i sitt öga. Det är alldeles rött och svullet. Stackare. Så har hon kokat vatten igår kväll, och låtit det svalna (så att det ska vara sterilt). Sen använder hon det till att skölja ögat. Sen är hon ju så smart och låter det stå under natten, mitt på köksbänken. Och med 3 katter så är det svårt att tro att vattnet är orört nu. Men så tänker ju inte hon, utan hon tvättar ögat med snusk-vattnet. Klantigt. Imorn är det Alla Hjärtans-dag. Jag tycker att Valentines-day låter mycket finare, men innebörden i Alla Hjärtans-dag är finare. Liksom för ALLA hjärtan. Även de ensamma. Nu ska jag ta en dusch och sen måla mina naglar. Sen ses vi i skolan, girls, som går i min skola då.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0