Every Little Girl Is A Little Prinsess ;)

Hihi, min tiara är så fin! Men får aldrig använda den.. :/ Liksom, man vill ju inte gå runt i skolan med en krona på huvudet som om man tror att man är värta bäst eller nåt. ^^ Hehe. Ojsan, tiaran syns knappt på bilden, men ajaa..
image323
Juste! Idag på bussen hände en lagom irriterande sak! På bussen så fick den mittersta dörren till bussen frispel! Den stängdes inte när den skulle, utan öppnades igen om och om. Alla bara satt tysta där på bussen och kollade på, som om dom var handikappade eller nåt! :@ När den hade gjort så minst 20 ggr så gick jag fram för att kolla om det låg nåt ivägen, men jag såg inte felet, och alla dumma jävlar som satt på bussen bara KOLLADE PÅ! LITE HJÄLP KANSKE??! Är det för mycke begärt eller? Då blev jag så jävla arg, så jag nästan skrek så att alla kunde höra: "MEN FÖRFAN, VARFÖR SITTER NI BARA DÄR! NI ÄR MINST 5 VUXNA MÄNNISKOR PÅ DEN HÄR BUSSEN! KAN NI INTE TA LITE ANSVAR? BUSSCHAFÖREN BEHÖVER JU HJÄLP! OCH NI BARA SITTER HÄR OCH TITTAR PÅ! SÅ FÅR JAG SOM ÄR YNGRE ÄN ER GÅ FRAM ISTÄLLET..!" Sen tog orden slut och jag bara satte mej på min plats igen. Dom där dumma människorna svarade inte ens! Men busschafören gick ut ur sin plats och fixade det till slut. Sen sa han att det var snällt av mej att bry sej och typ nåt om att han tyckte att  det var bra att folk hjälper till för det är ganska mycket press på honom som busschaför. Jag bara nickade tillbaka. Usch var folk stirrade på mej, pinsamt.. :S


Kommentarer
Postat av: Klara

hur gör du sådär med bilden? asså att den kan vara "inne" i texten. =)

2008-02-20 @ 17:00:25
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Teresa

Det är bra Malin. Go girl.

2008-02-20 @ 17:15:36
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0