English with the real geeks.

Dududududu..
Lyssnar på låten "Geek in the pink" av Jason Mraz och då kom jag på att jag ska ha engelska utan teresa, ensam med megatööntarna.. -.-
Man får skit för att man är bra på engelska och , humhum *skryyt* går i den bästa engelskagruppen (råkar gå i den bästa svenskagruppen också, (a) och näst bästa mattegruppen, fast jag haatar matte, så nu vet alla det ^^)..

Har pluggat på rätt bra idag :D . Behöver iofs redovisa tre steg denna vecka så jag måste ju jobba bra. Tyska steg 9, haha sämst, och matte steg 14 är redo för redovisning typ :) Greeeaat va?
Svenskan kan ta sej.

Jaow, nu ska jag återgå till det jag nu gör (inget för tillfället). Najs. Bye!


Kommentarer
Postat av: emma

stackars stackars malin! du ska vara stolt över att du är så ägig på engelska, de andra där pluggar för att bli så dära bra, du behöver inte göra de! för du e en naturbegåvning:D o toooomas är bara duktig på engelska för att han är född där, o han suger i alla andra ämen men är ändå ett geek, för han spelar wow och har inget liv.

2008-02-11 @ 12:33:19
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

fick vara utan dig förra veckan :( total disaster. alla är verkligen töntar särkilt Stina-Liisa och Da Pottah Geeks och ISAK!!! Euw. Lycka till gumman

2008-02-11 @ 12:51:17
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0