ej läsvärt

Ella ska kanske komma till mej nu i helgen, hoppas verkligen att de blir så. Saknar henne  grymt mycket! Jag har inet så mycket mer at skriva om, kanske ska berätta att jag gjorde min första lyckade frivolt igår på träningen. jag vet, det är verkligen inget att skryta om. Jag är typ sämst i min grupp, but I don't give a fuck! Jag har jäte kul på alla träningarna och trivs skit bra. dessutom så var det för att ja vart tvungen at gipsa förut som jag är lite efter. jag är stolt iallafall:D Zigge gav mej skuldkänslor igår, Jonte är jätte deprimerad för att jag dissade honom. Men herre guud lixom.  Han är verkligen inget för meej.Han kommer komma över det.
Näe, nu mååste jag käka ;) undrar vad de blir...
puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0