Efterlyser: Bra ansiktstvätt m.m!

Nu är det så att Leonor är typ besatt av någon bra-för-hyn-skit från TV-shop (:S) och hon vill gärna köpa den.. Tillsamans med mej, men jag är jävligt osäker. Det är ju ofta dom inte lever upp till det dom lovar liksom..  Asså på tv-shop och så. Så om någon har provat den här ansiktsgrejen så säg gärna till om den är bra eller inte! SNÄLLA? :)

Sen så vill vi annars ha tips om bra ansiktstvätt, kräm och sånt där som är bra för normal eller dålig hy! Man vill ju veta om det man köper är bra liksom. Vet ni om nån av dom här är bra? (Nu har ju jag inte acne utan bara lite irriterad hud pga smink och sådär.. men iaf):
 
Tipsa, tipsa! Skulle vara jättesnällt. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag tycker: Att Garniers rengöringsset är jättebra! Innehåller en gel som rengör porerna, ett ansiktsvatten som typ sluter igen porerna lite så att sminket inte tränger igenom och en återfuktande hudkräm. Det känns jättefräscht också. Det bästa är priserna, som typ ligger på 150 eller något, tillsammans :)

2008-02-17 @ 21:36:30
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Linnea

Clarasilen funkar om du tar där det bara är irriterat på ganska kort tid och apotekets grejer och också bra. Jag brukar använda dom. En rengörnigstvål, en ansiktstvätt som är förebyggande och en återfuktande gel som är bra.

2008-02-18 @ 18:21:44

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0