Dots

Hej folket
Halsen har blivit värre. Usch. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu. Fast det skulle vara skönt med sovmorgon imorn. Jag upptäckte idag hur mycket jag älskar min familj. Att vara hemma med dom och spela kort är absolut lika mysigt som filmkväll med da buddie (da inte illa upp tjejer). Stor PUSS till familjen. En/två/tre/möjligtvis fyra koppar te med massa honung, ska jag föröka få i mig innan läggdags. Nice? Kom just på att prickar är något väldigt fint. Alltså, lite diskret. Pussar!
     
image262

Kommentarer
Postat av: Hp

Håller med dig!

2008-02-11 @ 20:19:04
URL: http://hanipaj.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0