dåligt uppdaterat

Igår:
Åkte hem direkt, gjorde blåbärssoppa till mellis och åt massor med rostade, lite för många. sen kunde ja inte låta bli att göra en kopp O'boy också. Kom just på att jag har gått och blivit oboy beroende efter att ha varit anti-oboy i typ 2 år. Iallafall hemma gjord. Det måste bero på att oboyen räddade mej i Tänndalen när de va så jaäkla kallt. hela mitt annsikte va helt sönder fryset och torrt. fast de gick de bra med, för ja har ju min underbara body butter frå the body shop. back to the subject! Sen kommer ja inte ihåg va ja gjorde. inget sp. Typ playahead o annat skit. Hatade mina naglar extra mycket.
Vid fem ungefär åkte pappa, anna och ja till skälbyskolan där  Annas gympa träning är. Hon var skit sur, för hon ville verkligen inte gå. dessutom så missade hon ju Bolibobpa! Haha, söt hon är! Hon va en av tre "nykomlinga" eller annars kallade amatörer i gruppen. Honvar jätte duktig faktist, men blev helt förkrossad när hon skulle göra hjulningar. hon fick göra stå-upp-kullerbyttor istället elr vad de kallas. Och jag vart tvungen att visa de söta småttingarna hur man gör katt hopp på plint. De e en blandad grupp med killar och tjejer och en av killarna va jätte gullig på upproppet. Han räkte upp hande och bah: Jag kan säga jag älskar dej på fyra olika språk! vill ni höra? haha, söt! Det va typ allt för den dagen, inte så intressant. Men ja fick iallafall Anna att vilja fortsatta träna!
Idag:
Blev nästan klar med svenska steg 14 som ja har hållit på med hur länge som helst! Fast  bara nästan.. Skit också! Helena blev jätte glad för kortet som vi köpt och present kortet. Hon började gråta. vi fick glass! :)
När ja kom hem, för ja hade lovat mamma att komma hem direkt efter så blev ja tvingad till att städa lite på toaletterna, fast själva toan rörade ja inte! det fick mamma göra. känner mej ändå duktig, putsade tavlorna och speglarna i mitt rum osså. o lite bildskärmar o sånt också. fast själva rummet är inte så städat. men de orkar ja inte tänka på det nu!
sen åkte vi till Vällingby för att ta ut mitt ID-kort, det har blivit väldigt uppskutet! nu är det gjort iallafall och ja var inte så ful på det som jag trodde!
imorron blir de myskvä hos zigge.
o teresa, de där me att dua hade läst alla bg:na mellan zigge och mej o att ja hade skrivit att hon skulle fråga joppe om han kunde så e de faktist så att ja vill träffa honom för att ja kan inte dissa honom förens ja har träffat honom! ja har gjort de en gång tidigare, men de va innan han klippte sej och då va han snygg, fast vi hade inte tid att prata med honom då. vi hade ett tåg att hinna med. fast vi missade de ändå för övrigt, tack vare saras fitt-klocka! o ja vet att du nu kommer säga: varför sa du inte det då när ja frågade dej vid maten? joo, för att ja inte hade ordning på mina tankar då, och för att ja va jätte stressad. du brukar ändå aldrig lita på mej, men för att du ska börja göra de så ska ja bättra mej! allt för dej älskling! ♥
pussssar!

NU KOMMER VÅRKÄNSLORNA! Älskar älskar älskar! måste måste måste! ha ha ha!!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0