dagen efter piller haha

dagen har bara flygit iväg utan att ja´har hunnit med något speciellt. har fundeat på att ringa leo o hitta på något litet, för hon bor ju så nära. men ja har inte kommit längre än att tänka på de, och så har de blivit med de flesta andra saker ja också tänkt göra idag. vaknade lycklig och utvilad, men sen kom "du-är-så-misslyckad" känlsan tillbka helt plötsligt så ja tog till närmsate åtgärd att dränka det med. det råkade vara en kul bok. det var en sån där "ja-bryr-mej-inte-om vad-andra-tycker-om-mej-jag-ska-uppfylla-min-dröm-ändå-bok" fast problemet är bara att jag inte direkt har en dröm. inget specifikt iallafall. efter att ja lät ut boken som ja börjat på för några veckor sen o kommit väldigt långt i innan ja inte fick tid me den längre kände ja mej lite bättre och klädde på mej o käkade frulle. har städat lite tafat, men mitt rum är fortfarande hemskt. har pillat lite på de olika ansiktsmaskerna vi har hemma, men jag vill nog göra det senare ikväll. måste fixa mina naglar också. eller, om man nu kan kalla mina sönder brutna naglar o sprukna nagelband för naglar. någon gång ilivet ska de bli fina iallafall.
att skriva klart de där jäkla brevet till min kusin hade heller inte varit så dumt, och då kunde jag ju samtidigt passa på att skriva till mina amrekanska släktingar i USA som jag planerar att spenrera en halv sommar hos någon gång framöver. fast jag måste nog chamra dem lite mer med lite fler brev och bilder. hittils ser det ljust ut där iallafall.

kom just på att jag älskar mina kompisar farligt mycket. om de skulle försvinna skulle en stor del av mej försvinna. "mister man en så står det tusen åter", det är nog det västa ordspråk jag vet. fan heller! inga likadana som er finns! ni betyder nästan för mycket. jag ska sluta att tänka på hur hemst de skulle vara utan er, för då kanske jag hoppar från taket snart, eller går ner och tröstäter. det brukar hjälpa. 
aja. nu får ja fan skärpa mej. jag älsar mitt liv och mina underbara kompisar. måste städa rummet, och har massor med skolarbete som jag är efter i.  
pussssar! ♥


boken som räddade mej :) av Anita Eklund Lykull, klart lsävärd! skit bra!

Kommentarer
Postat av: Teresa

älskar dig

2008-02-16 @ 14:42:47
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: yes där var ordet, fulfina ;D

2008-02-16 @ 15:07:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Teresa

:)

2008-02-16 @ 15:28:32
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Liinea

Love you ♥

2008-02-16 @ 18:13:00
Postat av: Leonor

emma, du är ju bara för söt. jag älskar dig otroligt mycket, vill bara att du ska veta det :)

2008-02-16 @ 20:00:12
Postat av: SANDRA

Den boken har jag med läst !
Tyckte också att den var bra :)

2008-02-16 @ 22:28:53
URL: http://meshe.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0