Crap

... Mamma tillåter mig inte att ta ledigt på idrottsdagen. Ååh!  Jag blir så sjukt förbannad. Hur jävla kul tror mamma och lärarna att det är att gå en 4 timmarspromenad med någon man inte känner? Nu säger mamma och pappa att det kanske blir någon sjuk den veckan så jag kan ta platsen. Men det spelar ju ingen roll, för hur kul är det att bada på ett äventyrsbad ENSAM, eller bowla med FOLK MAN INTE KÄNNER, eller spela curling med NIOR? Shit också. Och ni vet hur jag blir när jag är sur. Jag måste ta upp allt i hela världen som stör mig. Here's the list:
- När man träffar någon som pratar fejkblattiska. Som idag på bussen träffade jag en gammal klasskompis. André heter han. Han snackar Rinkebyska, fast att jag vet att han pratar normalt, egentligen. Shit. Fast det är inte så farligt eftersom att han faktiskt är portugis. Värre med helblonda och blåögda svennekillar som kör på blattestyle. So wrong. Ganstahstyle passar bara på blattar.
- Rasmus. Usch. Eller ja EMOS överhuvudtaget. Hela grejen liksom. Att gå runt med skärsår på armarna och hoppas på att ens kompisar ska se de. Och dessa hemska kläder. Jag klarar nästan inte av att kolla på de. Jag har inget gemensamt med emos, och emos har inget gemensamt med mig. Jag hatar emos, emos hatar förmodligen mig med. World's turningbetter without emos. Och sen den där Rasmus. han är ju så förskräckligt löjlig. Och det värsta är att Julia är kompis med honom. Usch. Jag hatar honom. Ja, jag vet att ordet HATA har en stark innebörd, men jag menar det när jag säger att den här killen inte har ett spår av medkänsla i sig. T.ex. när jag FÖR MINA KOMPISARS SKULL, skulle försöka föra snäll mot Rasmus så gick jag fram till honom och sa; - "Det är snyggt när din hårfärg har tonat ut lite sådär. Den ser typ ut som... Min hårfärg." Och "överraskande" nog svarar han (förstås) - "Jag hatar den här hårfärgen, coh jag hatar din också." Såå EMO. Han är så himla löjlig. Och jag kanske har fördomar om folk nu, men EMO är ju fan en livstil, och oftast är det livsstilen som speglar personen.
- När perfekta saker går sönder. Som t.ex. min linjal & miniräknare-i ett grej idag. Fan också.
- Folk som inte talar sanning och låter det gå ut över någon annan *host* Olle. Så B.
-  Ja. Det var väl i stort sett det.

Nu har jag skrivit av mig lite så det känns lite bättre. Måste gå att lösa den här skiten på något sätt. *Kärlekar

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas att allt kommer gå bra :)

Ha en bra kväll

2008-02-20 @ 18:45:42
URL: http://Mariiereling.blogg.se
Postat av: Teresa

tack detsamma :)

2008-02-20 @ 18:56:30
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Kristjana

aaaaaaaah promenaden är ju med eva bertfelt! säg det till mamma och pappa så kommer dom skriva en lapp/låta dig vara "sjuk" haha

2008-02-20 @ 20:12:02
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: julia

men sötnos, gick den sönder?!
förlåt att jag skrattade :$

2008-02-20 @ 20:51:17
URL: http://jowlia.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0