Champagne och grädd te

Hej och god eftermiddag Sveriges befolkning.
Vi satt med kursprovet i nästan tre timmar. Pluggisar. Jag siktar på svart och ajg tror att det är möjligt men man vill ju inte hoppas för mycket så jag tror att jag kommer frå mörkröd. Men det är ju jättebra! (svart=MVG mörkröd=VG+). Nu på eftermiddagen har jag i alla fall pluggat Svenska. Ska redovisas denna vecka. I morse var jag i Spånga kvart i åtta. Jag och Malin satt oss på Spånga Konditori och jag tog en kopp te. Med champagne och gräddsmak. Guud vad gott det var! Rekomenderas 100%. Nu ska man kanske ta och utnyttja den sista kvarten. Kanske ta något att äta? Pussar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gick bara igenom de bloggar som senast publicerats på blogg.se

2008-02-06 @ 14:07:25
URL: http://ibehovavvittnen.blogg.se
Postat av: Hannafs

Låter gott!

2008-02-06 @ 19:11:02
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0