Boxspecial

Ni som känner mig kanske vet att jag har en förkärlek till boxar. Boxar, lådor, kartoner och alla såna där gulliga fövaringsätt. Så då tänkte jag smitta er med min boxfixering. Enjoy people <3
KASSETT Cd-låda med lockLINGO Låda med lock
STRIKT Tidskriftslåda med lockESTETISK Tidningslåda


1. KASSETT 2-pack 59:- (finns i grön, röd, svart & vit)
2. LINGO IKEA 2-pack 29:- (finns i mörkbrun/blomma, off-white/blomma, olivgrön/medaljong, vinröd/medaljong & vinröd/linje) Lite olika färger och mönster med andra ord ;)
3. STRIKT IKEA 2-pack 99:- (finns i lila/cerise och vit/brun)
4. ESTETISK IKEA 199:-

Såja. Massa pussar!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0