At Klaras place

Hejhopp. Sitter hemma hos Klara. Vi har spelat monopol. väldigt onärvarande dock. Imorn skulle jag egentligen ha käkat pizza med några pers, men det vart inte de de ändrade det till att ha filmkväll. Jag har ju suttit framför soffan i typ några år så jag vill ut. Klara hakar på mig till någonstans i alla fall och äter. kanske inte pizza, men något ätbart. Men först på morgonen så skulle jag och Emma och Leo till Stadsbiblioteket med det känns onödigt, eftersom att jag ändå har en bok i skolan som jag behöver lämna tillbaka, och den kan jag ju ändå inte lämna tillbaka förrän jag har tillgång till den. Dessutom berättade Klara just att man kunde låna om böckerna på internet. Dessutom kan man typ lämna tillbaks böckerna i Vällingby eller Spånga. Nu ska vi se på film. Puss


Kommentarer
Postat av: Kristjana

är inte skolan typ öppen dom första dagarna eller nåt? brukar vara så iaf

2008-02-25 @ 09:00:25
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: Linnea

Ska ni ha filmkväll ikväll?
Puss

2008-02-25 @ 10:02:23

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0