Alla hjärtans

God morgon!
Jag har vaknat vid tre typ fem nätter i rad nu och jag brukar aldrig vakna. Konstigt. Aja. Idag är det alla hjärtans dag! Och vi ska på bio med skolan. På söder. Man får inte ha något ätbart i salongen. Alltså INGENTING! Inte ens frukt eller russin. Men glöm att jag tänker hålla det. Ska köpa en salta katten tablettask, för dom är diskreta. Ska försöka göra some kind of alla hjärtans dag manikyr omaj ga får tid över. Ett litet rosa hjärta i hörnet på nageln. Det skulle bli fint. Min familj är dådär lite gupska så de ville ha muffins redan igår. Det fick dom. Ett var. Och det fanns sju stycken, så nu finns det fyra kvar till ikväll. Perfa. Las Vegas ikväll också! Grey's igår kändes annorlunda, när alla har blivit så "vuxna". Nog om det. Nu ska jag käka och sen gå. Ha en trevlig alla hjärtans dag. Pussar!




Update 07:30
Ingen Las Vegas ikväll, kom jag på. Synd. Dagens låt: Clockwatching - Jason Mraz (ingen aning om det är han som sjunger på videon nedanför, men det ser ut som han :P Hittade ingen "olive" video så det blev en live)


Kommentarer
Postat av: Kitty

det är ju inte las vegas idag :(

2008-02-14 @ 07:27:35
URL: http://ninelifes.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0