Yes honey, i'm back!

Ni måste tro att jag har ett såndant tråkigt mellanmjölks-svenssons liv (haha) satt jag inte har något att skriva om. Men där har ni fel. Visserligen så har det inte varit så rajatan tajtan idag dirket, man måste ju få återhämta sej efter 2 veckor i paradiset! Japp, så underbart och mycket mycket mer har det varit. Först trodde jag att min sommar skulle bli piss tråkig. Men fel igen. Jag hade så mycket som jag skulle ha tid med och ville göra för mycket. Men ingenting klaffade och hela min fina plan vare bara att säga byebye till och eftersom jag då hade så höga förväntningar blev jag besviken. Lysekyl med älskade Leonora blev inte av, Inte midsommar tillsammans heller. Italien resan har jag att skylle på som hon hade inbokad... Det ligger en hel tragisk historia bakom den resan...I remember baby. Kill him.
Sen vare ju Trosa, som kanske kan bli av framöver. Päronen måste bara slå sina skallar ihop och prata lite om grejen. Ölandtillfället fick jag också bara se hur det passerade förbi. Men det var mest mitt eget fel. Det blev helt ihop trasslat. Att jag aldrig lär mej att fråga om detaljerna! Men största grejen va ju att jag lovat mamma och pappa dyrt och heligt att de skulle få se mitt skolarbete färdigt innan jag drog.  Vad vare mer nu då? Juste, allt vi planerat att göra de första dagarna av sommarlovet/ de sista av terminen fick aldrig ja uppleva. Men USA resan var ju värt de, men ändå. Juste, bilderna från USA som jag veeeet att ni vill se har jag inte haft tillfälle att lägga in. Kankse för att jag inte har varit hemma på hela sommaren förutom fem dagar. Så nu har ni nått att se fram emot! Maha!=)
Släktträffen på pappas sida missade jag också, p.g.a samma sak som jag nämde förut. USA! I Halmsatd och Jonstorp har jag inte heller haft tid att va i år tyvärr, men London blev ju iaf av!

Fullt upp har det iaf varit. Och även fast att ja inte kan komma på fler saker just nu så vet jag att det var tänkt mer saker från början, så har jag ju haft annat för mej. Jo juste! Allt ja skulle göra med Zigge gick också åt helvete. Som Grönan... Med familijen Wulff och Klockarås med, men what ever. Wulff kommer vi ändå träffa snart! Yippie! ;)
Landet, USA, Snorkling, London, Vatten skidåkning/Ring, Kroatien och annat har mitt sommarlov varit fyllt med iaf. Trist det låter or what? Faktist inte. Bästa va ju när Teresa va på landet! 4-ever Tesa gumman! Men vi har gjort massa saker iaf. gått på restaurant, haft familje grejs och umgåtts me massa andra. Ibland är en härlig grill kväll allt man behöver, med rätt sällskap så!

Orkar inte berätta om Kroatien just nu. Det blir ett så långt inlägg då och de läser ingen. Mitt rum är iaf täckt av snäckor och jag har en hel hög med brev och vykort att gå igenom.
Sorry girls, inget vykort från mej den här sommaren, varken från USA, London eller Kroatien. Har aldrig varit me om liknande, hade inte en sekund över! Att segla i kroatien tog kol på en och dirket efter att vi lämnat båten åkte vi till flygplatsen. I London var vi så kort tid så de va ingen idé att skicka nått tyckte jag, what ever, jag har redan varit där så många gånger satt jag kan alla deras tunnelbane linjer och stationer! Och i USA hittade jag faktist inga vykort...Sen måste jag faktist erkänna att jag hade tankarna på helt annat håll då!



Fan! Det blev i långt inlägg ändå! Skit också! Aja, nu när skadan redan är skedd så kan ju ja berätta lite om idag!
Vårt plommon träd har så stor skörd satt grenarna har brutits. Dom har inte orkat bära upp alla frukterna! Det kommer bli ett flera dagars project att fixa allt men bara idag när vi bara har plockat från en gren så ahr det blivit 9 glasspaket marmelad, två gigantiska skålar med kräm och sylten håller vi fortfarande på med!
Sen har Anna och jag också tvättat poolen. Och vi fick vår lilla belöning! Brownie och lite pengar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Leo

aww...synd att skiten inte blev av.. :( Hoppas du hade re bra i Kroatien..<3

2008-08-11 @ 17:13:57
Postat av: Emma

va? vilken skit. Kommer typ inte ihåg va ja skrev...<3

2008-08-12 @ 09:17:59
URL: http://favj.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0