Införskaffat

Tjenahej. Ja - jag lever faktiskt, och ja - det händer faktiskt saker, och nej - jag orkar inte dokumentera allt i bloggen, och ja - nu ska ni faktiskt få ett inlägg. Hehe. Lite nyinköpt:



N-n-n-ya skor. Och jag blir alldeles kallsvettig när jag ser dem för de är det snyggaste som finns. Och dom är typ kopior av mina favvoskor från Steve Madden. Kolla bara!



Och jag har använt dom i två outfits, hehehehe. Värsta bildinlägget ju.. :






En topp.


En snyggig huvtröja som jag ska ha påväg till träningen. Ska föresten börja på tisdag igen, med pilates..

Der var veckans uppdatering ;) Haha. Puss!


Kommentarer
Postat av: Klara

ja, nu känner jag ju oxå igen dom! fan vad lika dom är!

2008-08-16 @ 20:46:56
URL: http://morklila.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0