Panties - u like

Panties-bilder kommer här, tänkte att ni sugna på det :)
1. Köpta för ett tag sen i barkaby tror jag, Björn Borg-outleten
2. Lite söta sådär, köpta i Rättvik när jag och Teresa var på Classic car week
3. Från Lindex, köpte i rosa också. Dom var tydligen lite små men de funkar iaf ^^


Morgondagen ska man verkligen ta som en ledig dag, för på måndag blir det full fart (även om man inte börjar skola, som inte jag gör ens). På måndag ska jag ha placeringstest för den nya teaterskolan, Calle Flygare. Shitmama! Aja, let's hope for the best.. På tisdagen har jag träning. FYFAEN, jag kommer dööööö. Ingen kondis. En basketspelare ska ha MVG i kondis och det har man inte för sekunden. Träning på torsdag också. Och sen ska jag ta massa tid till att plugga inför skolstarten den 25/8.. Ska försöka vara men lite kompisar för det är ju nu alla kommer hem också, minst sagt. Inget mer för idag, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Lycka til fan imorngon :) Skolan är ju jättekänd, men det är lungt för du är svinbra. Måste också plugga skitmycket, haha. Skulel göra typ fem steg under lovet, men good luck liksom.. Trosorna :D Emma fick sina igår, så nu har alla dom med hjärtan på. Geeky 8) <3

2008-08-17 @ 10:55:33
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: JESSICA

snygga borg trosorna var =)

2008-08-17 @ 11:38:53
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0