Summerpix', Rindö

Har knappt skrivit om min sommar, tänkte iaf börja skriva lite. Nåra inlägg i taget.
Jag har varit på Rindö (sommarställe) bl.a., med mamma, Uffe (mammas kille), min hund Nisse och mormors hund Frida. Jag trodde det skulle bli mysigt fast ganska tråkigt. Tur man hade så träffade jag en rödhårig kvinna, 13 år, vid namn Nathalie :) hehe, så jag blev sysselsatt. Vi badade rätt mycket och åkte ut med hennes båt (med hennes föräldrar dåra) och en gång åkte vi på ring efter båten, ruuligt! Jag ramlade aldrig av. För jag är så bäst! Mihi, fast jag skrek väl möjligtvis vid nägra tillfällen.. Vi skrev flaskpost såklart - ett måste varje sommar!
Man var inte snygg, osminkad och sliten, så jag var inte sådär jättesugen på att vara med på bild. Som alla nog förstår.. Men ni får se lite vackrare bilder ist, hehe.





Nisse badade, haha, på den sista bilden ser man hur sexig Nisse blir när han doppar halva kroppen. Aw, så söt. Min fina älskling ;D<33
Ska skriva om Öland och Rättvik också, nån gång när jag känner för det.. Puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0