Pic's

Jävla skit pogram! Okej, man kan säga att jag hatar det fittiga dumma programet som kopierar bilder från mobulen till datorn. Det här kommer ta ett tag eftersom den har blandat alla bilder så att jag inte vet vilka jag redan har på dator och vilka jag inte kopierat än i filen. Så nu får ja överföra helöa skiten och den raderar allt som redan finns.

Litet smakprov! :)

Lite snäck konst! Haha
Loggan på båten. Fanns på lakarna, glasen, tallrikarna överallt!
Gustav vid storsegelmasten.
Anna
Deras Fanta är med en blond pippi på!
Moi
Jag igen
Hemmagjort! Snäckorna snys inte så bra men ja klistrade på dom imorse. Skit snyggt blev det iaf
Da Emma i flätor med i hamnen. Lite tråkigt väder första dagen. 36 grader bara
Äppel fis jucie. Moget va? Haha.

Mest bilder på mej, men what the fuck! Vad har men en kamera för? Hihi, jag vet att ingen är intresserad men va har man en blogg för? Jo att man får skriva va man vill. Och ja vill dokumentera att plommon sylten fick plats i 11 glasspaket och sen har vi också fixat med 2 pajer. Stooora pajer och nu ska mamma göra en hemlig efterrätt också! Allt de här från bara en fjuttig liten gren, och nu när det finns så mycket så har mamma inte snålat, lagt i lite extra plommon och varit extra kräsen o.s.v!
puss!<3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0