Lite update typ

Idag blev en seg dag, eftersom att jag kom hem från Mimmi igår där det var full rulle ;D Men har iaf planerat inför Trosa med Leo & det kommer bli sjukt kul tror vet jag.

Imorgon ska jag träffa Hanna i Vällingby och sen när vi har varit där ska vi hem till mej och bada jacuzzi (kanske pool om det inte är för kallt ute), titta på film, o.s.v. och sen ska hon sova här också. Om nån vill joina så är det bara att slå en pling!

Nästa vecka
är det ju Ung 08, ska vara där den 12:e och dagen efter drar vi till Trosa, kommer hem den 16:e och då ska vi på The voice. Japp, sen blir det söndag och då vet jag inte vad som ska hända. Fast den 18:e ska jag ju ha placeringstest för den nya teatern! Oh, exciting yeeessss! Hehe.

Inget mer från mej idag, känns alldeles för mkt som om jag äger bloggen själv då.
Update 18.40: Har just pratat med Emma nu, hon är hemma! Yäy, I love you Emma :)

Kommentarer
Postat av: emma

looove u more than ever!<3

2008-08-10 @ 19:27:40
URL: http://fajv.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0