Just det! Ska berätta lite om gårdagen

Jag mötte Hanna i Vällingby, köpte en jacka bl.a. Var där tills stägning och lite längre.
Sen bar det hem till mej, där jag och Hanna hade jättekul! Vi gjorde egen mat, typ kebabkött och pommes, mumma. Sen kom Tesa över en stund och vi hade som vanligt lika kul utan att göra nåt specielt :) När teresa stack så gick jag och Hanna ut iklädda bikinis och badade i vår jacuzzi, naaajs men vi blev varma.. så japp, vi sprang till baksidan i mörkret till vår stora pool. Pappa hade stängt av vären så det var bara 22 grader (bruka vara 29-31 grader typ) men vi hoppade i några gånger och det va väldigt kul, men lite småläskigt får jag väl erkänna.. hiihi. Sen jacuzzi igen, stora poolen igen och jacuzzi ännu en gång. Till slut gick vi upp, duschade och... torkade? Hehe. Iaf, vi tittade på den spanska skräckfilmen "Barhemmet" och den var bra, inte skitbra och inte heller spec. läskig. Men helt ok bra. Till slut var vi redo att sova, vi snackade ett tag och sen så höll vi käften helt enkelt, och somnade.

Vi åk onyttig frukost, typ bacon och minibaguetter, intressant va?

Bjussar på bild på jackan (en väldigt tunn sådan, men ändå) som jag köpte:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, det var skitkul!:D

2008-08-11 @ 20:07:36
URL: http://hannafs.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0