It's my day

Dagen har ägnats åt att vänta typ. Först åkte tesa och jag till malin och lämnade lite väskor till Trosa och sen åkte vi till Vällingby. Hade lovat att komma hem till lunch, skulle hjälpa Mamma med lite grejer som behövdes göras efter att vi kommit hem lixom.  
Vi han typ göra det vi skulle, men deon och bh:n jag tänkt köpa blev inte av. Skit.
Annars hittade vi de vi letade efter, eller något sånt. (secrets^^)
Japp, och efter det så skulle mamma göra extra stor middag. Gånger fyra faktist. Hon ska ha avslutnings middag och börja på ett nytt jobb. Och eftersom jag sagt att jag skulle äta hemma så kunde jag inte åka in till Kungsan. Vi åt iaf vid halv 8 och Marie kom och hämtade Erik vid äsch jag vet inte när.
Efter ett tag kom jag iaf till Malin med ännu mer luggage.
Vi ska kolla på fiiiiilm och har faktiskt varit duktiag och gått med Nisse... :p

Tråkigt inlägg men aja. Puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0