igår kväll...

Cyklade jag hem vid 10 från Malin. Inte så sent, men skit mörkt! Men som tur va så var det inte så kallt. För jag var fortfarande lite blött efter att ha badat i poolen och jauczzin(?). Vi han bara vara me varandra en snabbis, men de va de värt. :p
Det hände inget läskigt förutom att ja höll på att ramla en gång när ja cyklade förbi en busshållsplats och skulle sätta upp håret lite bättre och blev tvungen att prova mina cykla-utan-händer-skills. Inte lyckat. Sen hoppade det typ ut en gubbe ur några buskar, men han va bara påväg hem från busshållsplatsen verkade det som. -.-
Sen va de ju de där me den lilla igelkotten som skulle korsa vägen...Och det kom en bil! och igelkotten stannar.
Men sen kom det en katt och skrämde lille kotten så han klarade sej:) Duktig misse!







Tjock o Lat:) Choklad från Holland
Igelkotten i den röda ringen
Ska till Välling by nu. Ska köpa viktiga saker...Hihi. Tesa bangade ur, kom på att Klara och hon redan hade bestämt. Om jag får tid över kanske jag träffar Leo och Malin inne i stan på ung08.
Tur att jag redan packat till Trosa:)
Byebye!<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Näj, va taskigt att Tesa fega ur :(

2008-08-12 @ 11:13:19
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: Teresa

hehehehheheheheh, där blev du suprised va malleballe? ;)

2008-08-12 @ 11:30:09
URL: http://fajv.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0