Home, once agian

Hejsan! :) Nu är lilla Malin (det är alltså jag) hemma från Linköping, där Mimmi bor. Elr hon bor rättare sagt i Mantörp, breve Linköping. Det är vad jag kallar LANDET. Jaja, det var iaf kul!
Sista dagen, igår, var klart bäst! På dagen var vi på en marknad, ganska kul och vi åkte nöjesattraktioner :) men den sista snurrade i typ tio minuter, mycket! Seriöst, alla som gick av höll typ på att spy när mardrömmen var över (asså den var inte läskig, bara jobbig) - aldrig mer! Så vi mådde illa tills vi åt, hehe, mat lindrar allt?  På kvällen grillade vi lite och sådär i skogen med Mimmis ett år äldre bror och hans kompisar, 2 killar och 2 tjejer + plus jag, Mimmi och Bella dåra. Hehe, aa det var iaf ruligt, och ingen skogsbrand blev det inte, vilket jag fruktade för (haha, kanske inte då). Jag, Mimmi och Bells var tvungna att cykla hem redan 12 och dom andra stanna, så det var lite surt. När vi sa hejdå så sa tjejerna: "Hälsa Blondinbella i Stockholm", haha, jag tror det var en förolämpning.. Men snacka mörkt det var när vi cykla hem! DET VAR SKITLÄSKIGT! Vi skrek typ hela vägen, det ända ljuset som fanns var från Mimmis mobil. Jag lyckades säga nåt om mördare så M & B blev typ extra rädda. Fyfan, scarry var det, men hur många mördare finns på landet liksom?

Orkar inte skriva så mkt mer men vi hade det bra iaf, fixade Bellas och Mimmis bloggar också! Så jag ska nog länka till dom så fort dom har kommit igång med sina bloggar liksom. Bellas blogg kommer vara en helt vanlig blogg om lite blandat typ och Mimmis är typ en foto, teckning och illustration-blogg, hon är bäst på sånt ja lovar!
Vi kollade också på Harry Potter 3, 4 och 5 hos Mimmi och dom är fan bra! :D Hihi. 

Bilder kommer senare, and I know you waaaant it! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: mimmi

jaa,vi hade dt bääst <33

2008-08-08 @ 19:29:36
URL: http://mimmiart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skiitkul må jag säga!!(förutom "karusellen" då:S) Men de e ju alltid bra med er!<333

2008-08-08 @ 22:02:12

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0