HAHAHAA!!!

Blondinbella snackar skit om Stina-Lee's "händelsefulla" liv!
Hahah, sååå kul att läsa! Och så sant, jag kunde inte sagt det bättre själv!
"Jag har ett väldigt roligt liv helt enkelt! Men här uppe blir jag en mellanmjölks-svensson som går klädd i myskläder, tar promenader med hundar, äter husmanskost och pratar om allt onyttigt jag ska äta. Dagarna flyter på i ett mellankoliskt lunk och låter precis som Stinalee, det är bara de pinsamma videobloggarna som saknas -Fy! Dags att boka planet hem till kära Stockholm.", så skrev Blondinbella.
Fast kanske var Blondinbella lite för hård? Well the truth hurts.. Var självklar tvungen att se om Stinalee hade något att tillägga. Hihi, nåt var det iaf - "Hoppas ni mår bra, nu ska jag gå ut en sväng med hundarna och bara njuta av mitt mellanmjölk-svensson liv HAHA :D", skrev Stinalee.

Mjölk är gott! Puss!

Kommentarer
Postat av: Kristjana

hahahahhahahahahhahahhaahhahaha

2008-08-04 @ 15:57:42
URL: http://iamtheparty.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0