Funny Games



Men herregud, lite meningslös film..? Asså jag ville gilla den men jag tänker inte rekomendera den. Den var inte hemskt dålig men jag vet inte, man blir bara besviken. Har hört att den var bra, men nae.. bara sådär isf. Såhär skrev kellybellybutton.blogg.se om den: "Funny games är nog den sjukaste och mest hemska filmen jag har sett, där 2 unga killar utövar psykisk terror över en familj. Man sitter med ett obehag i hela kroppen genom hela filmen, men historien och skådespeleriet är i världsklass. För de som orkar se den - se den!", men smaken är ju olika. Fast EN bra grej var att filmen faktiskt var uttänkt. Jaja, skit samma!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0