Första träningen på år och dar (?)

Nej kanske inte. men iaf, har inte tränat basket 8elr tränat ÖVERHUVUDTAGET) på heeela lovet + lite till. Inte bra, men eftersom att träningen idag hade ett lugnt tempo så gick det bra :) match i slutet och då fick man ju kämpa lite men det är kul, även fast jag sumpade bollen då och då (basket är som en ny sport känns det nästan som för det var så många veckor sen).. annars kändes det som att jag kom in i domn vanliga rutinerna nästan! Jaja, tråkigt snack va?

För dom som bryr sej så gick det bra på teaterplaceringslektionen. Bra, inte jättebra men verkligen inte dåligt. Man fick liksom välja själv om man skulle visa sej elr vara en i mängden, det var några som visade att dom kunde och jag gjorde också det! Nu kanske inte jag var bäst, men jag vet att jag inte var dålig och det är viktigast, haha. Tror inte att jag hamnar i en "dålig" grupp, men jag tvivlar på om jag hamnar i den bästa, då det var andra som visade sej mer än mej. Jaja, jag är iaf rätt nöjd! Kunde gjorts bättre, mycket väl men vad ska man göra?

Hade inte tänk att skriva idag eftersom att det här är typ bara min blogg känns det som :/ men de skulle vara synd, för igår hade vi (JAG?) dubbelt så många besökare än vanligt och jag vill att det ska hålla i sej. Ett roligare (typ) inlägg kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 06:29:17
URL: http://smsalåna.nu

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0