Versus

Hejsan!
Hade en jättekul kväll hos Leo igår. Ni tjejer är så bäst! Förberedde hela eftermiddagen och sen kom folket mellan 7-8. Tacos och bål närde vi oss på :) Haha. Blev hämtad kl.12. Sov till klockan 8 idag (!). 10 åkte jag och mamma till IKEA. Jag hade ett presentkort där på 400 kr, och hon köpte grejor för typ 450 så hon fick använda det och sen ge mig 400 kr. Så nu är jag rik (nästan). Hehe.. Ikväll blir det tjejmiddag hos Klara. Det ska bli kul, för det är ganska många som jag inte känner och då får jag träffa dem. Jusste! vad är mest töntstämplat/töntigt. Att spela Let's Dance på blip.se eller spela Jeopardy på blip.se. Rösta :)

image736

Haha. Förklaringen till frågan är lite kul. Men jag kan väl säga att det rör sig om en tvist mellan mig och min syster. Ni förstår nog.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

dsaaaaaaaaaaaaaamp

2008-04-19 @ 16:43:55

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0