Veckans

Är hos jocke just nu, har verkligen inte pallat skriva på hela veckan. Venne varför. De ja skit kul på massa gotti. Och leos fest. :D Vår dricka va ju godast! 
På förmiddagen hängde Anna och ja i Vällingby, köpte present till Gurra. Kan inte skriva va vi köpte eftersom han är typ bakom mej och hoppar i sängen me de andra två nördarna Joachim och Anna.
Juste, ja snackade me Isa i massagotti cafét, och hon sa att vi kanske inte kommer få sommar jobb. Inte den här sommaren. Eftersom vi är lite för små. Men hon sa också att om hade fått bestäma så hade hon anställt oss med en gång! :D För vi är ju så jäkla grymma! <3
Nu ska vi typ ut eller nått, pallar inte vara kvar här inne me töntarna :D

Pussssar!

Juste fan, ja har hittat dröm sängen som ska få bo i mitt rum. Men ja vet inte vilken färg ja ska ta. Slänger kanske in en bild imorrn på alltenativen ♥

Kommentarer
Postat av: Teresa

Men jag är ju inte för liten (a) Fyller ju 14 i sommar och sommarjobbsgrejs är väl ändå 13-17 eller ngt. Och du kan ju inte bara gå fram och fråga HENNE din dummer, hon hade ju bara tagit mitt nummer. Nu kanske hon tror att jag har lovat er två eller ngt :S

Och Emma! Det heter OCH och ELLER. Puss!

2008-04-20 @ 11:34:50
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

jävla ägg, ja frågade henne inte! Hon började snacka me mej! O ja skiver o om ja vill!
Bajs på dej:)

2008-04-21 @ 08:53:36
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0